Повернення та обмін

Кожен покупець має право протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов. Обмін товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Поверненню та обміну підлягають товари з усіх представлених на сайті категорій, крім товарів, зазначених у переліку в останньому абзаці цієї сторінки.

Умови обміну або повернення товару:

  1. З моменту покупки не пройшло 14 днів.
  2. Товар без ознак використання, збережений товарний вигляд (в тому числі упаковка товару), не активований і без пошкоджень, в повній комплектації.
  3. Необхідно пред’явити:
    а) документ, що підтверджує придбання товару (чек, накладну, акт сервісного центру);
    б) паспорт або інший документ, що підтверджує особу;
    в) гарантійний талон, заповнений належним чином;
    г) реквізити банківської картки, якщо покупка здійснювалася безготівковим способом.

Якщо Ви хочете повернути або обміняти товар належної якості, необхідно:

  1. Зателефонувати нам за номером 0800 33 48 03 або написати на електронну пошту [email protected] і попередити, що Ви збираєтесь відправити товар для обміну чи повернення.
  2. Написати заяву на повернення від руки і відправити її нам на електронну пошту.
  3. Підготувати оригінали документів які ви отримали з товаром (чек або накладну, гарантійний талон).
  4. Підготувати до відправки куплений товар належної якості.

Коли товар буде отримано назад, Вам надішлють гроші зручним для Вас способом (наприклад, готівкою або на картку). Або того ж дня Вам надішлють інший товар, якщо з Вами буде погоджено обмін. Кошти або новий товар Ви отримаєте протягом 1-3 діб. Послуги доставки сплачує покупець (в обидва боки, якщо буде обмін).

Товар з недоліком, дефектом підлягає заміні або поверненню з відшкодуванням згідно висновку сервісного центру в тому випадку, якщо такий недолік заявлений Вами сервісному центру протягом гарантійного терміну на товар і якщо такий недолік виник з вини виробника товару і не підлягає усуненню. При цьому необхідно пред’явити вищевказані документи.

Якщо Ви отримали товар неналежної якості, то транспортні витрати на повернення чи обмін компанія бере на себе. В такому випадку Вам потрібно зафіксувати неналежність прямо на пошті та надати фото чи відео. Термін повернення коштів або відправлення нового товару складає 1-3 доби.

Товари належної якості, що не підлягають поверненню та обміну відповідно закону “Про захист прав споживачів»,   що відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.