Кожен покупець має право протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов. Обмін товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Поверненню та обміну підлягають товари з усіх представлених на сайті категорій, крім товарів, зазначених у переліку в останньому абзаці цієї сторінки.
Умови обміну або повернення товару:
- З моменту покупки не пройшло 14 днів.
- Товар без ознак використання, збережений товарний вигляд (в тому числі упаковка товару), не активований і без пошкоджень, в повній комплектації.
- Необхідно пред’явити:
а) документ, що підтверджує придбання товару (чек, накладну, акт сервісного центру);
б) паспорт або інший документ, що підтверджує особу;
в) гарантійний талон, заповнений належним чином;
г) реквізити банківської картки, якщо покупка здійснювалася безготівковим способом.
Якщо Ви хочете повернути або обміняти товар належної якості, необхідно:
- Зателефонувати нам за номером 0800 33 48 03 або написати на електронну пошту [email protected] і попередити, що Ви збираєтесь відправити товар для обміну чи повернення.
- Написати заяву на повернення від руки і відправити її нам на електронну пошту.
- Підготувати оригінали документів які ви отримали з товаром (чек або накладну, гарантійний талон).
- Підготувати до відправки куплений товар належної якості.
Коли товар буде отримано назад, Вам надішлють гроші зручним для Вас способом (наприклад, готівкою або на картку). Або того ж дня Вам надішлють інший товар, якщо з Вами буде погоджено обмін. Кошти або новий товар Ви отримаєте протягом 1-3 діб. Послуги доставки сплачує покупець (в обидва боки, якщо буде обмін).
Товар з недоліком, дефектом підлягає заміні або поверненню з відшкодуванням згідно висновку сервісного центру в тому випадку, якщо такий недолік заявлений Вами сервісному центру протягом гарантійного терміну на товар і якщо такий недолік виник з вини виробника товару і не підлягає усуненню. При цьому необхідно пред’явити вищевказані документи.
Якщо Ви отримали товар неналежної якості, то транспортні витрати на повернення чи обмін компанія бере на себе. В такому випадку Вам потрібно зафіксувати неналежність прямо на пошті та надати фото чи відео. Термін повернення коштів або відправлення нового товару складає 1-3 доби.
Товари належної якості, що не підлягають поверненню та обміну відповідно закону “Про захист прав споживачів», що відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.